Percubaan memasak kari ayam

Assalamualaikum & hai....

Nampaknya dah lama x publish post pasal masak2. hahhaha... Korang ingat tak lagi dengan ubi kentang yang aku post kat facebook tu? Masa tu aku tanya ubi kentang nak buat apa kan.. Jadi pada hari ini ubi kentang itu telah selamat menjadi beberapa resepi. Antaranya ialah macam kat bawah ni..heee



Sebenarnya aku tak berapa pandai masak kari ni. Tambah2 pulak masak kari macam agak leceh dengan santan & sume tu. Jadi nak memudahkan keadaan aku masak kari tak pakai santan. Dah jadi macam kari mamak pulak.hehe..

Dah lama gila tak cuba buat kari ni. Yang paling last dulu ialah setahun yang lepas pada bulan Januari. Korang boleh baca kat sini.


Salam dari budaksepet,


P/s : Sebenarnya aku pakai serbuk kari daging tu. Hantam aje..hahaha.. Nampaknya kari aku kering tanpa kuah..hehe



Comments

Nomad Melayu said…
mana kuah? tanyalah awan~ :P

Popular posts from this blog

Ujian Darah

Tanya Sama Hati

Cara untuk reset Printer Canon MP145