Posts

Showing posts from August, 2009

Isteri-isteri aku

Image
Assalamualaikum & hai..

Berikut adalah senarai Isteri aku setakat ini.

Koleksi mungkin bertambah atau diganti yang baru dari masa ke semasa. Hehe...



ISTERI PERTAMA : Canon DSLR 1000D
Kamera ni aku dah beli lebih kurang 3 4 bulan yang lepas. Masa tu harga lebih kurang RM2000 termasuk kitlens.

Kamera 10.1 megapiksel ni datang sekali dengan lens zoom 19-55mm, f 3.5. Sebenarnya ni model yang paling murah dalam famili Canon DSLR. Tapi bila dah lama pakai, aku dah macam lupa dah akan kekurangannya.

Aku ada tempek gambar sikit kat Flickr. Boleh la tengok2.



ISTERI KE-DUA : Honda Wave 100S


Motor ni aku beli sendiri pakai duit aku. Duit muka lebih kurang RM1500 dengan bulan2 kena bayar sebanyak RM150.

Sayang betul motor ni sebab 1st time barang yang mahal macam ni aku beli guna nama aku sendiri. hehe



ISTERI KE-TIGA: Acer Aspire 4730ZG


Laptop ni aku beli dah hampir setengah tahun. Waktu beli tu harga dia lebih kurang RM2200.

Laptop ni guna guna Intel Pentium Dual Core 2.0Ghz, dengan 4 gig RA…

Kebaikan Tekanan Darah Tinggi/Hypertension

Image
Assalamualaikum & hai...


Berikut adalah bagaimana penyakit tekanan darah tinggi boleh memberi manfaat.



Hehe...

Selamat berpuasa!


Salam dari budaksepet,