Silap Shakap - Kertas 2

Assalamualaikum & hai...

Klik KIRI pada gambar untuk saiz besar

Yang dinanti sudah tiba. Kertas silap shakap edisi ke-2.

Jom layan. Perkataan/ayat betul dalam kurungan k. Kita layan yang best2 aje..

1. Conscious stesyes (status) - Ajib
2. Aku dgn Ejoi je xde trasfer (transport) - Ajib
3. Aku tak reti la nak kira duit dalam bahasa Indon (matawang Indon) - Zati
4. Moto aku sepak mati (cepat mati) - Aku..
5. Aku mentor (mentee) Haji Ishak - Fifi
6. Yuran rumah (sewa rumah) - Jan
7. Pekasas (perkakas) - Jan
8. Nak beli burger goreng (daging) - Jan
9. Shooter site (sharp shooter) - Jan
10. Crita apa? (game apa?) - Cik Mon
11. Peti basuh (mesin basuh ) - Ejoi
12. Lembat (lambap) - Fifi
13. Bersdiap (bersiap) - Ajib
14. Wan pakai bola (baju) ni - Helmi
15. Kena cucuk, tapi tak keluar tangan (darah ) - Fifi
16. Basuh rambut (kereta) - Bard
17. Sajak (saje la) - Bard
18. GPRS (GPS) - Jan
19. MBKL (DBKL) - Lim Zifan

Juara kertas Edisi 2 : Hafzan


Salam dari budaksepet,




Comments

Popular posts from this blog

Ujian Darah

Cara untuk reset Printer Canon MP145

Tanya Sama Hati