Update untuk hari ini

Assalamualaikum & hai....

Pindah Rumah




Hari ni da 30hb. Jadi kitorang sepatutnya kena keluar dari rumah Brunsfield kat Shah Alam ni. Sebabnye fasa   klinikal kitorang nanti buat kat hospital Kota Bharu sebagai teaching hospital. Interview untuk clinical phase MBBS ialah pada 8hb ni kat kolej. 17hb seterunya intake dah mula. Banyak benda nak kena setel ni.

Sambil2 tu banyak duit nak kena pakai. Registration untuk intake nanti kena bayar RM3800 on the spot. Pastu duit motor RM150. Tambah2 pulak roadtax dah mati. Hilang lagi RM250. Adush.. Bertimpa2 pulak nak pakai duit ni.

Sementara menanti intake bermula, aku akan tumpang umah abang aku kat Puchong nun. Dia bukak kedai makan seafood kat R&R Kinrara lebuhraya Kesas tu. Kalau korang singgah situ, jangan lupa berenti makan kat Bulat Seafood. Tukang masak yang gelap2 sikit kepala kurang rambut tu abang aku la tu..hehe. Yang pasti beliau tidak sepet seperti aku..



Kembar

Ada member aku cakap dia ada tengok satu drama Korea ni. Pastu tengok pelakon cite tu asik teringat aje kat aku. Adakah dia telah jatuh hati kat aku? Bukan... Dia kata muka pelakon tu lebih kurang iras2 aku.. Mana tau adik beradik terpisah sejak kecik ke..hehe Tengok punya tengok ada la sikit2..Mentang2 la mata lebih kurang..huhu

Nama beliau ialah Ryu Si-Won. Dah dekat la tu.. ehem. Perasan je lebey ni..



Update blog


Bulan ni telah menjadi sejarah dalam hidup blog akupunyacerite ni sebab aku telah update blog ni sebanyak 20 kali untuk bulan ni aje. Pergh..dah cipta rekod tu. Kalau korang peratikan sebelum ni, sebulan ada la 5 kali kot update.hehe..


Tapi bila dah selalu update ni seronok pulak bila tengok online user sentiasa ada aje seorang dua. Time kasih time kasih kepada yang sudi  melawat. Sambil2 baca tu jangan lupa klik iklan yang ada kat blog ni sekali.. Nanti aku belanja korang minum air teh beng okes.. hehe

Aku terperasan dah lama tak update pasal kesihatan. Dua tiga hari ni asyik update pasal jokes & quizzes aje..hehe.. Ingat nanti nak buat lah entri baru pasal health. At least aku akan revise sekali.

Cukup untuk kali ni.

Salam dari budaksepet,


p/s : Tadi ada orang pitam waktu solat Jumaat kat surau sebab panas. Mungkin dia letih+tak makan+tak cukup tidur kot.

Comments

irazahyra said…
ok..sy nk tekan "like" kt pic 1st tu...huhu..chentek ;)
Astromas said…
Gambar ni ada sirinya kat Facebook. Tima kasih sebab like.. Gambar2 Zahyra pun banyak yg Wan suka!
irazahyra said…
siri2 kt fcbuk??ktne..cm xpnah nmpk pon...
Astromas said…
Ada... kat Facebook saya.. Nama almbum tu Kijal, Kemaman, Terengganu.. hehe
irazahyra said…
hooo...ok2,da nmpk da...btw sukerr la!!
Qaseh Dania said…
owh....dh ciap pindh ke??..
hmm..balik KB ble?? huhu
amboi..shedapnye mknn tu...aduss..nyum2!!..hehe

yes...2 3 hri ni, blog org tu sal jokes je kn...hehehe...kasi release tension jap..hihi..=p
Astromas said…
Kasih Diana : Dah pindah da... nampaknya kena tinggalkan shah alam slps 4 tahun kat sini..hehe

Popular posts from this blog

Ujian Darah

Cara untuk reset Printer Canon MP145

Tanya Sama Hati