Cari duit dengan blog

Assalamualaikum & hai...

Semalam aku bukak nuffnang.com.my. Rupa2nya duit iklan kat blog aku dah sampai RM52. Bila dah lepas RM50 maka da boleh keluarkan dah. Alhamdulillah. Boleh wat bayar bil umah untuk bulan ni..hehe


Ada bloggers yang boleh dapat sampai RM2000 dalam masa satu bulan. Korang bayangkan lah dengan selalu update blog dengan kisah2 sendiri yang ntah apa2 pun akan ada visitor sampai beribu orang dalam masa satu hari. Sambil2 diorang masuk baca blog tu, mesti ada yang akan klik ikan kat blog tu. Dari situlah duit akan masuk.

So korang apa lagi, tolong la klik iklan yang ada kat atas dan bawah ni. Allah sahaja yang balas jasa korang..hehe

Aku dulu rajin nak update blog antara sebabnya ialah nak carik duit melalui blog lah. Dari penulisan aje boleh buat duit..hehe. Dulu masa aku menulis dengan majalah Dewan Kosmik, aku boleh dapat RM300 untuk satu artikel yang lebih kurang 1000 patah perkataan. Paling banyak artikel boleh keluar dua. Jadi dapat lah RM600. 

Nak kena cari mood menulis balik ni..

Salam dari budaksepet,

p/s : fasa baru dalam hidup bakal bermula

Comments

Qaseh Dania said…
waah, from blog pon leh crik rzeki ye..=)
gud...keep it up..hehe..

aik, nk mule menulis balik ek?? =)
Mira Mazlan said…
wan, cmne nk taw nuffnang kat blog kite betul2 berfungsi? hee~ n cmne nk jadi follower ni? xleyh click kat mane2 punn.

Popular posts from this blog

Ujian Darah

Cara untuk reset Printer Canon MP145

Tanya Sama Hati