Silap Shakap - Kertas 3

Assalamualaikum & hai..

Oleh sebab dua tiga hari ni aku takde modal nak update, maka kita layan kertas silap shakap edisi 3!

Kita layan mana yg best je k.. Sila klik kanan pada imej untuk tengok yg lebih besor..hehe


1. Aku makan roti St John (John) - Hafzan
2. Bapak ipar (mertua) - Fifi
3. Sorry for distebung (disturbing) you - Aziq
4. Leheq (leher) -  Aziq
5. Cameragrapher (photographer) - Mohana
6. Keseronakan (keseronokan) - Fifi
7. Kalau nak ambik video, aku beli webcam aje (videocam) - Hafzan
8. Introduction to BMS (medical science) -  Bard
9. Normal termination (term) - Bard
10. Alcohol should be neglect (prevent) - Ajib
11. To all wife & husband-husband (husband sudey) - Ajib
12 Berborat (berborak) - Helmi
13. Nanti ko trol (try call ) - Helmi
14. Stesyen minyak sel (shell) - aku
15. Swine filu (flu) - aku
16. Flush kamera (flash) - Hafzan
17. Bola epal (buah epal) - Hafzan
18. Uih, dah upload dah (update) - Ajib
19. Transfofo (transformer) - Aziq
20 Seluar pakai Jean (seluar jean) - Hafzan

Back to back champion! : Hafzan

hehe

Salam dari budaksepet,

 
p/s :
1. Sorry Jan. Jangan marah aku aaa..hehe
2. Tengah banyak gambar nak edit..tapi malas pulak..hehe

Comments

Popular posts from this blog

Ujian Darah

Cara untuk reset Printer Canon MP145

Tanya Sama Hati