Pagi yang agung!

Assalamualaikum & hai...

Klik kiri untuk imej besar

Gambar berikut aku ambil pada bulan Mac yang lalu. Lepas solat subuh pagi tu aku baru sahaja nak bersiap2 nak  tidur selepas tak tidur satu malam. Tengah baring2 tu aku terperasan cahaya yang masuk dalam bilik aku sangat berwarna emas. Kemudian aku bangun dan jenguk kepala kat tingkap dan subhanallah! Langit sangat2 lawa masa tu.

Aku pun bergegas pergi ke balkoni rumah untuk lihat langit di hadapan Brunsfield yang menghadap ke KL. Permandangan pada masa tu sangat lah hebat. Ibaratkan ada satu pertunjukkan yang hebat Allah sedang tunjukkan pada aku. Cahaya emas bergelimpangan di sana-sini. Selama hayat aku berada di Shah Alam ni, inilah langit yang paling cantik pernah aku lihat.

Aku rasa pagi tersebut boleh digelar sebagai the majestic morning.

Salam dari budaksepet,
 

p/s : pagi tu sebenarnya baru lepas gayut. Gayut dengan headphone..hehe

Comments

Qaseh Dania said…
subhanallah,very nice pic...like it...=)
tanda kuasaNYA...
pg yg indah...=)

Popular posts from this blog

Ujian Darah

Cara untuk reset Printer Canon MP145

Tanya Sama Hati