Pagi yang agung!

Monday, April 26, 2010 1 Comments

Assalamualaikum & hai...

Klik kiri untuk imej besar

Gambar berikut aku ambil pada bulan Mac yang lalu. Lepas solat subuh pagi tu aku baru sahaja nak bersiap2 nak  tidur selepas tak tidur satu malam. Tengah baring2 tu aku terperasan cahaya yang masuk dalam bilik aku sangat berwarna emas. Kemudian aku bangun dan jenguk kepala kat tingkap dan subhanallah! Langit sangat2 lawa masa tu.

Aku pun bergegas pergi ke balkoni rumah untuk lihat langit di hadapan Brunsfield yang menghadap ke KL. Permandangan pada masa tu sangat lah hebat. Ibaratkan ada satu pertunjukkan yang hebat Allah sedang tunjukkan pada aku. Cahaya emas bergelimpangan di sana-sini. Selama hayat aku berada di Shah Alam ni, inilah langit yang paling cantik pernah aku lihat.

Aku rasa pagi tersebut boleh digelar sebagai the majestic morning.

Salam dari budaksepet,
 

p/s : pagi tu sebenarnya baru lepas gayut. Gayut dengan headphone..hehe

Astromas

Some say he’s half man half fish, others say he’s more of a seventy/thirty split. Either way he’s a fishy bastard.

1 comments:

kasih dania said...

subhanallah,very nice pic...like it...=)
tanda kuasaNYA...
pg yg indah...=)

Komen terhangat

Blogger templates

Related Posts with Thumbnails

Pages - Menu