Bulan sudah tua

Assalamualaikum & hai...

Semalam aku bermalam di rumah Dr Mahamarowi Omar di Kota Bharu. Beliau ialah seorang doktor pakar bius di HUSM dan merupakan salah seorang peminat astronomi. Dalam dunia astronomi tempatan, Dr Rowi amatlah terkenal dengan balai cerap lagenda beliau yang dibina di atas syiling rumahnya.

Sempat ambil dan edit gambar bulan.




Semalam perkara yang tak dijangka berlaku. Tapi entah kenapa pada waktu maghrib tu dah terlintas dalam fikiran aku bahawa kemungkinan ianya akan terjadi. Tak sangka apa yang dirisaukan berlaku juga. Namun nasib baik aku sudah bersedia.

Alhamdulillah ianya dapat dihandle dengan agak baik. Harapannya biarlah selepas ini keadaan akan kembali seperti hari2 sebelumnya.

Bagi aku, ikutlah kata hati. Naluri itu penting  :-)


Salam dari budaksepet,


p/s : Aku terima ujian-Mu dengan hati yang terbuka. Ingin mencari hikmah disebalik kejadian ini.


Nampaknya makan tak lena, tidur x basah la aku dua tiga hari ni..hehe




Comments

Zifanlim said…
Apa yg berlaku? perkara yg dijangka?
Nomad Melayu said…
abg wan, bukan ke "mandi tak basah" n "makan tak kenyang" n "tidur tak lena"?

ni jiwa kacau ni, hihi~
Astromas said…
hehe.. jap lagi tak kacau da ni..

Popular posts from this blog

Ujian Darah

Cara untuk reset Printer Canon MP145

Tanya Sama Hati