Mood gembira campur pening

Assalamualaikum & hai..

Sekarang dah pukul 6.38 minit pagi dan aku masih lagi tak tidur sejak semalam. Ni la kesan dari tidur lebih dari 12 jam.hehe. Tapi sekarang ni aku sedikit happy sebab aku baru aje install plugin baru untuk gambar kat blog aku ni (walaupun kepala dah mula pening). Dapat inspirasi dari member aku Fareedzul Hareez ni.

Dengan plugin ni, maka aku boleh upload foto2 yang aku ambil untuk korang view secara besar. Boleh cuba dengan klik pada gambar campur aku kat bawah.







Namun disebabkan oleh plugin ni, blog aku dah tak dapat di layari menggunakan internet explorer 8. Jadi sapa2 yang pakai IE8 tu baiklah korang tukar kepada Google Chrome.hehe. Boleh baca review aku di sini.

Apa pendapat korang?

Salam dari budaksepet,


p/s : Widget followers pun dah hilang sama. Nanti kesian la blogger lain takleh nak follow blog aku nanti. Hahahaha..pasan betul aku ni..



Comments

under the sky said…
aku suka plugin ni....sedap tgk gambar
Astromas said…
Tima kasih tima kasih.. ko bila nak update blog ni? hehe

Popular posts from this blog

Ujian Darah

Tanya Sama Hati

Cara untuk reset Printer Canon MP145