Nak masak apa ye tengah hari ni...?

Assalamualaikum & hai..

Bosang sungguh sekarang ni.. Ha...kan da jadi Ganu 'bosan' aku tu... Hari ni aku ada kelas pukul 6 petang jer. Kelas takde ni pun rasa boring jugak. Kalau kelas banyak macam semalam pun letih jugak. Haih...x pernah puas aku nih..hehe. Ingat nak sambung tido puas2.. Tapi tido pun boring jugak. Aduii..

Sekarang ni aku duk terfikir nak masak ape untuk tengah hari ni.. Semalam masak kuey tiaw goreng. Hari ni nak wat char kuey tiaw la pulak..Hahahahahaha.. macam la reti.. hehe :p

Sedap sungguh nampaknye char kuey tiaw ni. Dengan udang + telur yang separuh hancur tu... kecur air liur aku ni.. Da siap meleleh2 kat pipi dah ni..hehe


Last2 sekali aku tukar template baru tapi masih mengekalkan unsur wide. Ok x?


Salam dari budaksepet,




Comments

under the sky said…
cantik template ni....match sgt dengan kue toew tu~
Astromas said…
Mana lg better? yg lama ke yg baru? hehe

Popular posts from this blog

Ujian Darah

Cara untuk reset Printer Canon MP145

Tanya Sama Hati