Fotografi di bangunan KTMB

Assalamualaikum & hai..

Gambar berikut aku ambil pada 15hb Januari yang lepas. Waktu tu aku baru balik dari Planetarium Negara untuk lihat gerhana matahari separa. Turun dari Planetarium Negara yang terletak atas bukit tu punya la penat. Kalau turun dah penat naik lagi la penat ye tak..hehe..

So turun tu singgah kejap kat Masjid Negara. Semayang kejap pastu duk rehat2 tengok permandangan. Tak sangka persekitaran Masjid Negara ni sangat lawa dengan pelbagai corak landskap & infrastruktur. Boleh jadi tempat outing ambil gamabr ni. Tapi disebabkan dah lewat petang maka aku kena balik cepat sebab keesokannya aku ada exam forensik.

Dalam perjalanan dari Masjid Negara ke Stesen Keretapi Kuala Lumpur tu aku sempat snap beberapa gambar. Semalam baru datang angin nak edit.hehe

So enjoy k. Klik pada gambar untuk melihat imej besar. Apa kata sebelum tu tekan f11 pada keyboard untuk dapatkan saiz page yang maksimum. Kemudian tekan f11 lagi sekali untuk kembali kepada saiz page asal.








Sebelum ni aku  jarang main dengan color tone. Tapi kali ni nampaknya tone monocolor tu macam sesuai untuk menampakkan bangunan tu dah lama.

Salam dari budaksepet,


p/s : Semua gambar ni aku edit guna software photoscape. Free aje. Cuba lah ;)



Comments

Nomad Melayu said…
nice..look like elsewhere but Malaysia :)
Astromas said…
Thanks Areef. Sorry to hear that you just lost your camera.

Popular posts from this blog

Ujian Darah

Cara untuk reset Printer Canon MP145

Tanya Sama Hati