Rindu nak menulis balik..

Assalamualaikum & hai....


Rasa macam dah lama aku tak update blog ni. Kalau tengok pada last entri ialah 3 minggu lepas, tapi tu pun copy & paste dari internet.hehe. Punya la malas sekarang ni. Banyak benda terfikir nak tulis tapi tangan ni yang tak tertaip kat sini. 

Tapi waktu cuti hari tu aku ada tulis2 sikit dalam microsoft word pasal perancangan masa depan aku. Bila nak kerja, bila nak kawin, bila nak dapat anak pertama & banyak lagi lah. Hangat ni..hehe  Ingat nak publish kat sini tapi  taip tak siap lagi.hehe. Nanti kejap lagi kalau aku rajin aku siapkan entri tu k... 

Semalam ada orang tu trigger aku untuk tengok balik blog aku ni. Bila baca2 balik entri2 aku tu rasa macam seronok pulak. Rasa macam baca blog orang lain rasanye.hehe.. Kadang2 baca lawak yang sendiri buat pun boleh tergelak. heee...Nampaknya rasa rindu untuk menaip kat sini dah datang membuak2.. Harap2 bertahan lama la tu.. :-)

Sekarang ni aku tengah tune up laptop cik Farrahanna. Nampaknya servis laptop ni aje la yang bantu aku hidup dihujung bulan ni..huhu

Sambil2 tu mari kita layan gambar aku waktu aku kecik dulu..







Salam dari budaksepet,

p/s : Gambar budak tu sebenarnye gambar anak sedara aku yang ke 11. Comel sungguh budak ni kan?. Memang x ubah macam pak saudara dia ni ha.. ehehhe :D



Comments

Popular posts from this blog

Ujian Darah

Tanya Sama Hati

Cara untuk reset Printer Canon MP145