Kesibukan Yang Mula Melanda.

Assalamualaikum & Hye..
Sekarang hampir pukul 3 pagi. Aku tengah siapkan assignment patho musculoskeletal. Tajuknye pasal muscle of upper and lower limb with nerve & blood supply of the muscle!!! banyak tu nak kena cite! Adui..dah la anatomi aku ni dah banyak lupe. Nampaknya aku akan habiskan masa yang agak banyak untuk assigment ni.

Ni kerja yang perlu dibuat buat masa ni:
*Assignment & presentation patho endocrine :
   1. Relation of hormone and stress (what an interesting topic huh?)
*Assignment patho haemato :
   1. Muscle of upper and lower limbs with its nerve and blood supply
   2. Muscle of neck and had with nerver supply
*Assigment & presentation patho haemapoietic & lymphoid system
   1. Packed Cell Volume (PCV) & Hemoglobin estimation method

Kelmarin, editor majalah Dewan Kosmik, sdr Khairuanuar Manshor telefon aku. Dia nak mintak aku buat artikel untuk ruangan fokus untuk isu Jan 09. Tak penah lagi aku menulis untuk ruangan fokus. Selama ni menulis untuk ruangan astronomi dan sains angkasa aje. Dia mintak dua artikel, kedua2nya pasal Tahun Astronomi Kebangsaan yang bakal disambut sepanjang tahun 2009. Jadi, tambah lagi satu kerja kat list.

*Artikel Dewan Kosmik
  1.Fokus : Tahun Astronomi Antarabangsa 09, Sumbangan Astronomi Kepada Dunia (tajuk cadangan)
  2. Sains Angkasa : Pesawat Angkasa NASA

13 dan 14 Disember ni, aku mewakili Astromas dan Falak Online akan mengadakan kem astronomi di Pantai Kelanang, Banting. Banyak program yang nak dijalankan, antaranya bengkel teleskop, membaca peta bintang, chit-chat astronomi, cerap tompok matahari, cerapan bintang, dan yang utama sekali ialah mencerap tahi bintang pada malam tu. 

Err..sapa2 yang berminat nak join aktiviti ni bagitau la aku ye..hehe.. Sumenya free aje kecuali makan ditanggung peserta. Tempat penginapan sume beres!

Oklah, aku nak sambung buat kerja ni. Buat sikit lagi, then dlm kul 3.30 tidorrr

zzzZzzZZZzz


Salam dari budaksepet,




Comments

Popular posts from this blog

Ujian Darah

Cara untuk reset Printer Canon MP145

Tanya Sama Hati