House MD dan Aku?

Sunday, November 09, 2008 0 Comments

Assalamualaikum....

Hari ni aku tengok drama bersiri HOUSE MD musim ke-2. Yang hari ni dah episod ke 18. Sleeping Dogs Lie tajuknya. Aku tengok cerita ni salah satu sebabnya ialah untuk tujuan ulangkaji apa yang aku belajar kat kelas dan untuk tambah info baru pasal bidang perubatan yang luas ni. Selain tu boleh lah buat aku rilek2 sambing baring tengok seribu macam drama kehidupan dalam siri House MD ni..hehe.. Pasal etika kedoktoran ada, pasal cinta ada, pasal kehidupan seharian, pasal perhubungan dan macam2 lagi lah...

Mula pada hari ni, aku bercadang untuk buat satu laporan ringkas kes apa yang ada dalam siri House tu dan terbitkan di blog ni. Jadi ni akan membuatkan aku lebih teliti dalam melihat kes yang ditunjukkkan.. Semoga ianya bermanfaat pada aku.

Amin..

InsyaAllah aku akan cuba;)

Astromas

Some say he’s half man half fish, others say he’s more of a seventy/thirty split. Either way he’s a fishy bastard.

0 comments:

Komen terhangat

Blogger templates

Related Posts with Thumbnails

Pages - Menu