Hari Emo Sedunia

Wednesday, November 26, 2008 0 Comments

Assalamualaikum & hye.

Sekarang ni,  urusan subjek kami yang batch pioneer BMS dah hampir selesai. Kiranya dah selesai abis la. Aku kalo bleh nak jdkn grup aku ni same subjek sampai la abis. Jadi tak la bercerai berai bak kata orang. Hehe.. Namun ada la beberapa orang yang lain satu dua subjek. Jadi tak kisah la. Asalkan overalnya kami masih bersama.

------------------

Hari ni aku rasa boleh gelarkan hari emo sedunia.haha. Ramai betul orang yang emo ari. Yang pompuan ler.

Aku terpikir jugak, diorang ni PMS (pre-menstrual syndrome) same2 ke? hehe

4 orang member kelas aku ari ni duk meng-emo-kan diri. Last2 aku jugak yang kena berhadapan dengan cik2 yang emo ni. Nasib baik urusan kelas sume dah setel.

Sabo aje la.




hehe..

Salam dari budaksepet.





Astromas

Some say he’s half man half fish, others say he’s more of a seventy/thirty split. Either way he’s a fishy bastard.

0 comments:

Komen terhangat

Blogger templates

Related Posts with Thumbnails

Pages - Menu