Mimpi panjang2

Emmm...dua tiga ari ni aku bizi sket.
Banyak benda nak buat.
Terutamanya bila Medical Science Club launching ceremony dah dekat..
Setelah beberapa kali ditunda, insyaAllah ceremony tu akan diadakan pada  09/09/08 ni..
Time puasa tu...
So aku selaku AJK webmaster, ade beberape perkara aku perlu setelkan;
  1. Siapkan slaid introduction of MSC.
  2. Slaid/flash perlancaran kelab.
  3. Diikuti dengan pelancaran logo & website MSC sekali..
  4. Tempah banner dan banting
 -------------------------------------------

Emm...dua tiga hari ni aku kalo tido aje mesti mimpi panjang2..
tak tahu kenape..
letih tau kalo tido mimpi panjang2 ni...
Dua tiga hari lepas aku mimpi nak tanam mayat sorang perempuan Cina...
siap kena serang dengan sorang laki yang bertangan ubi lak tu..
letih aku mengelak kiri dan kanan (walo dalam mimpi..hehe)
Then kelmarin dulu, aku mimpi ada orang mati eksiden..
Dalam cite tu aku mimpi aku jadik hero selamatkn orang tu..
hehe..
pagi ni lak ntah ape aku mimpi..dah lupe..hehe..

Harap malam ni boleh tido dengan tenang....

Comments

Popular posts from this blog

Ujian Darah

Cara untuk reset Printer Canon MP145

Tanya Sama Hati