Lega, kawin dan rindu....

Assalamualaikum....

Actually mood x berape nak ade utk aku menulis kat sini..
tp terasa jgk nak menaip kat cini..
hehe..
mcm xde keje lain.

aku baru aje abis midsem exam.
Lega..lega...lega...
letih betul bila datang minggu exam ni..
rasa mcm nak cepat abis aje..
tp skang dah abis,
so jom kita enjoyyyy
haha..
ape punya mood da...

Emm..
semalam aku pegi kenduri kawin kawan aku..
dah kawin kawan aku sorang ni..
alhamdulillah semuanya berjalan dgn lancar aje.
semalam aku jadi pengapit for the 1st time in my life..
cuak2 jgk..
hahaha..
kawan2 aku ade amik gmbar smlm..
nnti aku upload kat sini..
tak sbr jgk aku nak tgk
hehe

okes..tukar topik lain pulak..
semalam adik bucuk aku, Nana, tepon..
angkat2 aje aku dah dgr suara dia nangis..
alamak, nape ni?
time tu aku tgh masak kat dapur..
aku tanya la nape dia nangis?
dia kata xde pe2 lah...
aku tanya lagi, ada orang buat dia sedih ke?
dia kata xde,  abes tu nape?
dia tetap takmo ckap..
emm..
aku agak dia nangis sbb rindu kat aku kot..
hehe..
tanye dia, tp dia x ngaku...

actually dah dua tiga ari dia msg aku,
tp aku x balas,,,
bkn pe,
x sempat nak balas..
email dia pun aku x terbalas..
aku agak mgkin sbb ni..
sblm dia letak tepon aku ckp suh dia citekan kat email..

dlm kul 1.30 g2, dia antar email..
oh..rupanye2 dia risau nape aku x bls msg dia..
dia igt dia ada wat salah kat aku..
hehe..
ape la adik comel aku ni..
mana ada dik..
Abg just bizi aje..
dia kata aku ni jahat sbb buat dia jadi risau..
hehe..
hari ni aku dah reply email tu..
x sabar nk baca email bls dari dia..
:)
Nana!!!!!,,,,
Abg pun rindu jgk kat Nana
Sori sbb abg bizi sket..
hope Nana paham
:)

Comments

Popular posts from this blog

Ujian Darah

Tanya Sama Hati

Cara untuk reset Printer Canon MP145