Abes exam!

Hari ni hari last paper midsem aku. Lega rasanya.hehe.. Pagi tadi paper pathophysiology of Respiratory sytem. Antara soalan yg ditanya ialah basic pathogenesis of pulmonary disease, pasal rhinitis, acute sinusitis, trachea collapse dan last skali respiratory failure. Aku tadi masa awal2 masuk exam, otak aku jadi blur2 sikit. Bile tengok soalan rasa macam tak penah baca atau ingat2 lupa. Tapi last2 baru otak aku naik pickup balik. Nak kena panaskan dulu rupanya.hehe.

Masa dua jam yang diberi tu macam biasalah membuatkan aku terkejar2 nak jawab soalan2 yang banyak tu. Korang bayangkan kitorang kena jawab 5 esei dalam masa 2 jam. Setiap esei berharga 16 markah. Markah yang lebih2nya ada kat soalan MCQ. Apa2pun, aku agak berpuas hati dengan jawapan aku tadi. Puas jugak menggoreng ayat tadi.hehe.. Resultnya kita tengok same2 nanti.

............exam tamat...........

Untuk meraikan kemerdekaan sempena berakhirnya midsem, aku, Shasha dan Yati pergi main boling kat Ole-Ole Seksyen 18. Terer jugak rupanya si Shasha ni. Kalah aku dengan dia.hahaha.. Lepas abis aje main boling & beberapa aktiviti lain, aku temankan cik akak dua orang ni untuk beli2 baju untuk diorang pakai masa Nabila kawin esok. Aku bab shopping2 ni letih sikit. Maklumlah, lelaki.hehe. Mana ada lelaki boleh tahan shopping lama2. Ada ke? Kalau ada pun mungkin beberapa kerat aje.
 
Macam mana la nanti nak kena teman isteri pergi shopping! hehe..Esok, kawan aku si cik Syarifah Nabila Bt Syed Omar (selepas ni bergelar puan) akan bernikah dgn Abg Wan. InsyaAllah esok aku akan jadi pengapit Abg Wan. hehe.. Cuak jugak aku rasa. Kalau aku pun dah cuak, ape lagi si pengantin tu.haha..

Harap semuanya berjalan dgn lancar esok. ;) wink


Comments

Popular posts from this blog

Ujian Darah

Tanya Sama Hati

Cara untuk reset Printer Canon MP145