Selamat berhujung minggu...

Sunday, April 12, 2009 0 Comments

Assalamualaikum & hai...
Berikut adalah rancangan aktiviti aku hari ni... Harap dapat setelkan apa yang patut... :)
**TENGAH HARI : Kemas meja study aku. Sem baru dah nak bermula, jadik nak kena ada semangat baru..hehe
**PETANG : Masukkkan duit utk my mummy kat PKNS
**LEWAT PETANG : Keluar joging kat depan Brunsfield ni... Waktu cuti hari tu telah berjaya membuncitkan perut aku..wuwu...
**MALAM : Setelkan slaid untuk meeting bersama semua pelajar BMS

Ni pulak perkara yang aku kena setel dan konfem kan...
1. SMS Nazirah pasal meeting
2. Carik no Mardianah Minchu
3. Pastikan akaun program hari tu dah setel dengan duit dan certificate
4. Konfemkan pasal meeting dgn Puan Sairah..
 5. Ask Hani to b prepared for t-shirt distribution...

Em..Cukup la tu...

Happy Sunday :)

Salam dari budaksepet,




Astromas

Some say he’s half man half fish, others say he’s more of a seventy/thirty split. Either way he’s a fishy bastard.

0 comments:

Komen terhangat

Blogger templates

Related Posts with Thumbnails

Pages - Menu