Selamat Hari Raya Aidil Adha

Saturday, December 06, 2008 0 Comments

Assalamualaikum & hye...

 "Selamat Menyambut 
Hari Raya Aidil Adha"

Sempena hari raya aidiladha ni, aku akan balik ke kampung aku di Kemaman, Terengganu. Hari raya haji kat sana meriah tau. Boleh makan daging lembu banyak2. hehe.

Dah lama juga aku tak balik ke sana, mau dekat setahun tak balik kot. Dan hampir setahun juga lah aku tak jumpa ayah aku. Hari raya hari tu pun tak sempat.

Aku bertolak ke Kemaman dari Shah Alam pada pukul 9 malam esok (sabtu). InsyaAllah aku akan sampai sana lebih kurang pukul 6 pagi. 

Bermula dari sabtu sehinggalah hari Selasa depan, aku tak dapat online. Sesiapa ada msg  boleh tinggalkan kat YM atau pun msg aje kat no ni : 017-2421412.

Selamat hari raya Aidil Adha buat semua.

Salam dari budaksepet,




Astromas

Some say he’s half man half fish, others say he’s more of a seventy/thirty split. Either way he’s a fishy bastard.

0 comments:

Komen terhangat

Blogger templates

Related Posts with Thumbnails

Pages - Menu