Penantian Berakhir..

Assalamualaikum & hai...

Lame sungguh aku tak update blog ni. Sebenarnye midsemester exam hari tu dah lama habis. Dah lebih seminggu dah.kot. hehe. Lega betul bila dah abis exam ni. Maka untuk meraikan kemerdekaan ini, meh kita buat tarian cik Arnab nih!!

Bukan apa aku dah lama tak update blog ni, aku agak bizi sikit dua tiga menjak ni. Tugas dengan kelab medical Sc yang makin bertambah betul2 mencuri masa aku untuk berblogging dan untuk enjoy diri sendiri. Harap apa yg kitorang rancangkan akan berjaya la hendaknye..hehe

Wokes, kalau korang masih ingat pasal duit MARA aku yg tak dapat2 tu, sukacitanya hati aku nih sebab pada hari Rabu yg lepas penantian selama setahun tu telah tamat akhirnya.. Huhuhuhu... Syukur alhamdulillah.. Ingat takkan dapat dah.hehe..

 
*tarian gembira



Hehe... Jumlahnya tu aku rasa toksah dinyatakan la kat sini. Tp apa pun, duit tu banyak perlu aku salurkan pada benda2 yg tertunggak sebelum ni. Antaranya ialah...
1) Bayar baki bil telefon lama,
2) Bayar hutang adik aku & kawan2.
3) Kasi kat mak aku untuk bayar bill air, api, rumah dan kedai,
4) Beli henset berkamera ..hehe
5) Guna duit tu untuk lawatan ke sekolah perubatan di Indonesia.
6) Dan lain2...

Dah tolak benda ni, tolak benda tu, last2 tinggal sikit aje duit tu untuk makan minum... Adui..Tapi takpe la...
Yg penting ialah aku tak boros


Syukran....


Salam dari budaksepet,




Comments

Popular posts from this blog

Ujian Darah

Tanya Sama Hati

Cara untuk reset Printer Canon MP145