Karnival Kokurikulum MSU 2009

 Assalamualaikum & Hai...

Hari ni kat kolej Management & Science Universiti mengadakan Karnival Kokurikulum. Karnival ni biasa diadakan tiap2 tahun, tapi entah kenapa tahun ni kurang meriah sikit. Mungkin kurang hebahan kot.

Apa kata dengar aku bercerita melalui gambar. Enjoy k


Hari ni aku bertugas jaga booth St John Ambulance. 
Kesian time ni Mr Hafzan duk jaga sorang2 aje.hehe

 
Pengakap



Kelab Kembara MSU. Advanterous kelab nih


No Parking!

 
Medical Checkup pun ada

 
Akak comel ni uji tahap hemoglobin dalam darah.
Free aje.. 

 
Tapi sebelum uji paras hemoglobin tu, sedikit darah kena diambil.
Member aku yan kejam selamba aje cucuk jari aku dalam2. Ceit! 

 
 Salute kat diorang ni. Walopun lagu yang panjang berjela2,
rilek je diorang hafal step yg komplek2 tu.


 
Our beloved Dato' Wira Syukri Abd Yajid.
Beliau sangatlah friendly orangnya. 
Tak kenal tak tahu.hehe 

 
Perasmian

 
Melawat booth kitorang

 
 'Dato, tengoklah meja kitorang yang kosong tu'

 
 Cik Liyana Fatin. Member satu kelas. Dah berpunya.hehe

 
 Cik Farahana. Jugak telah berpunya. 
Isk..sume unavailable nih! hehe

 
Lihatlah betapa skimanye aku..hehe

Salam dari budaksepet,




Comments

Popular posts from this blog

Ujian Darah

Cara untuk reset Printer Canon MP145

Tanya Sama Hati