Mendaki Gunung Berembun

Friday, June 19, 2009 2 Comments

Assalamualaikum & hai....




Maafkan aku kerana lama tak update. Sebenarnya banyak aje idea nak tulis tapi nak update tu yang malas.hehe..

Untuk pengetahuan korang, malam ni pukul 9 malam aku akan bertolak ke gunung Berembun, terletak di Cameron Highlands untuk misi menawan gunung oleh warga Medical Science Club MSU. ehehe...

Nanti aku upload gambar program ni ye.. ;)

Sekarang dah pukul 7.31pm tapi aku tak kemas apa lagi.. :p

Chiao....

p/s : Aku ada 'isteri' baru.. Nak tahu apa dia nanti aku cerita keh... ehehe



Salam dari budaksepet,




Astromas

Some say he’s half man half fish, others say he’s more of a seventy/thirty split. Either way he’s a fishy bastard.

2 comments:

farah_AJ said...

omg..isteri baru?!! aku makin curious ni wan

Astromas said...

Sabar akan kehadirannya ye...

ehehe..

Sekarang ni aku dah ada 3 isteri tau.. :p

nanti aku kenalkan satu persatu ;)

Komen terhangat

Blogger templates

Related Posts with Thumbnails

Pages - Menu