Dah habis MBBS

Sunday, March 31, 2013 0 Comments

Assalamualaikum & hai..


Alhamdulillah syukur kepada Allah sebab akhirnya aku dah habis MBBS. Tak sangka dah hampir 7 tahun aku belajar sejak habis matrikulasi dulu akhirnya dah sampai ke hujung. 

Seterusnya fasa baru pulak menanti. Fasa kerja yang aku tak sabar nak masuk tapi cuak jugak sebenarnya. Semalam puan Zuraini dari SPA call aku sebab borang SPA aku tak lengkap. Sambil tu sempat aku korek tarikh interview yg dijangka pd 27 September ni. interview akan dibuat di Shah Alam oleh seorang Dr Perubatan dan sorang pegawai SPA.

Sementara menunggu interview ni aku duk kat umah abg aku kat Puchong. Abg Di aku ni ada kedai makan kat R&R Kinrara. Dia berniaga masakan panas dengan nasi kukus. Kalau lalu singgah la sini.




Astromas

Some say he’s half man half fish, others say he’s more of a seventy/thirty split. Either way he’s a fishy bastard.

0 comments:

Komen terhangat

Blogger templates

Related Posts with Thumbnails

Pages - Menu