Kedai makan Melayu yang best di Klang

Assalamualaikum.....

Kat Klang memang susah nak carikedai Melayu. Kebanyakannya kedai mamak. Kalau pergi area kampung jawa atau sebelah Sijangkang baru ada can nak jumpa kedai Melayu. Jadi kalau korang berada kat tengah bandar Klang ni, aku ada satu kedai Melayu yang best aku nak rekemen. Nama dia Restoran Malaysia.



Kedai di terletak kat belakang hospital tengku ampuan rahimah. Lebih spesifik lagi ialah berhadapan Caltex kat Taman Bayu Perdana.



Makanan kat sini kebanyakannya masakan Melayu ala2 pantai timur. Tuan die aku rasa orang Terengganu.kalau mengikut slang die.



Ikan bakar. Ada ikan termenung dengan ikan pari. Dua2 berbaloi wa cakap lu.



Ulam2 pun ade.



Ni makanan aku tadi. Nasi dengan ikan termenung bakar dengan air asam dan kerabu mangga. Cair air liur...hehe. Harga baru RM6 sekali dengan teh ais.

Wokes nanti siapa2 nak cuba boleh datang sini. Memang berbaloi.

Salam dari budak sepet

posted from Bloggeroid

Comments

under the sky said…
waaa aku pun xpenah try tmpat ni. next tyme nak pg gak
Unknown said…
dap2 nye... heheh favourite lina tuh.. harga murah.. :D mkn kt besut ni lagi mahal kot.. huhu
Anonymous said…
dekat sgt ngan umah tapi x penah pegi lagi
Saya suka tempat ni..parkir no proble, masakan sedap..rugi kalau tak cuba!
datang=lar...
Unknown said…
dah tak wujud..musnah

Popular posts from this blog

Ujian Darah

Cara untuk reset Printer Canon MP145

Tanya Sama Hati