Demam Examination Bermula!!!

 Assalamualaikum & Hai.....

Maafkan aku kerana lama tak update blog ni. Sekarang ni kebizian tu agak melampau sikit. Kitorang kat Medical Sc Club sekarang tengah aturkan untuk misi kesihatan ke Surabaya Indonesia. Tarikh perancangannya tu ialah 9 hingga 14 Mac ni.

Tahu tak korang bahawa aku akan ada final exam bermula 23 Feb sampai 7 Mac ni? Camne aku nak prepare untuk exam nih kalo duk bizi dengan urusan kelab. wuwuwuwu

Sekarang ni dah minggu study week. 


Start dari hari ni aku nak pulun habis2an!

Doakan yang terbaik untuk aku ye.


Salam dari budaksepet,

ibnu_ali_87@yahoo.com


Comments

zyie said…
i owez wish u da best....
wish ur dream come true....
ingat satu bende ni....
'di mane ade pluang...
di situ pasti ade harapan...'
gunekan pluang yg ade tuk cpai cite2....

Popular posts from this blog

Ujian Darah

Tanya Sama Hati

Cara untuk reset Printer Canon MP145