Lame tak mandi.

Saturday, July 09, 2011 2 Comments

Assalamualaikum..,

Mula2 sekali jangan terkejut dengan tajuk kat atas. Bukan aku yang lama tak mandi tapi motor Honda Wave merah aku ni.hehe

Rasanya dah dua tiga bulan beliau tak mandi. Oleh kerana aku ni tuan punya yang prihatin, maka hari ni aku telah mandikan beliau bersabunkan sabun Daia.hahaha. Dah basuh tak polish plk sebab takde polish.



Nak bagitau ni yang motor aku ni baru aje habis bayar kat kedai.wahaaa... Punye la best. Rasa kejap aje 2 tahun beli motor ni. Ni aset aku yg paling berharga buat masa ni. Kena jaga elok2.

Salam dari budaksepet.

posted from Bloggeroid

Astromas

Some say he’s half man half fish, others say he’s more of a seventy/thirty split. Either way he’s a fishy bastard.

2 comments:

congrates......ritual mandi buang i.o.u

Astromas said...

i.o.u tu ape?

Komen terhangat

Blogger templates

Related Posts with Thumbnails

Pages - Menu