Yahoo Messenger 11 beta Review

Assalamualaikum & hai..

Sabtu ni aku ada exam Opthalmology, ENT & Community Medicine dan hari ni aku sedang update pasal Yahoo Messenger 11. Takpe2.. teruskan menaip...huhu

Member aku si Rosli bagitau yang YM dah ada version 11. Tapi ni baru yang beta jer. Beta ni maksudnya software tu dalam testing mode lagi. Mungkin ada cacat sikit sini sana yang diorang perlu kenal pasti sebelum dikeluarkan versi full punye. 


Kalau korang perasan, mana2 software yang nak di upgrade versionnya dari nombor 10 ke 11 sebagai contohnya  mestilah ada upgrade yang agak major seperti rupa dan fungsi dia. Kalau setakat upgrade version 10.12 ke 10.15 tu takde ape sangatlah bezanya . Kalau macam ni diorang hanya betulkan bug atau kecacatan kecik je. Ok dah. Stop2 mengarut.


 Antara kelebihan YM11 ni ialah korang boleh sign in chat FB kat YM korang. Kan FB punye chat slow sikit. Lagi satu korang boleh buat apa2 yang berkaitan dgn FB kat YM ni je. Contohnye post update. Lupe pulak, Twitter pun dah di intergrate dalam YM ni

Antara benda baru ialah ada game2 baru yang macam best. Antaranya ialah Fishville yang korang boleh main lawan secara online dengan rakan YM korang.  Ni snapshot dari website YM. 




Kalau berminat boleh download kat sini. http://www.filehippo.com/download_yahoo_messenger/


Chow dulu, 

Salam dari budaksepet,
 

p/s : doakan aku untuk exam sabtu ni!

Comments

under the sky said…
nk try gak slps upgrade laptop scr major

Popular posts from this blog

Ujian Darah

Cara untuk reset Printer Canon MP145

Tanya Sama Hati