Entri Baru Dengan Template Baru

Assalamualaikum & hai..

Apa khabar semua? Harap korang sihat2 aje la ye..hehe..

Hari ni aku baru aje tukar template baru. Lepas dah upload  code HTML tu nak kena edit2 la sikit, baru puas hati. Jadi setakat ni aku dah rasa suka dengan template baru ni.

Antara sebab aku pilih template ni ialah ruang untuk artikel lebih besar. Sambil2 tu nanti boleh aku masukkan gambar2 yang aku tangkap kat sini. Eh.. macam binatang la pulak gambar ni boleh main tangkap2 ye? ehehe :D

Bila ruang besar jadi gambar pun nampak lagi besar. Lepas tu barulah pembaca lebih mudah menghargai keunikan yang ada pada gambar tu. Lagipun rasa sayang juga sebab tak upload kat sini gambar2 yang banyak aku ambil. Kebanyakannya aku upload di Facebook. Jangan segan untuk add aku ye..hehe. ibnu_ali_87(at)yahoo.com

Berikut adalah gambar intro yang pertama.hehe.. Kredit kepada fotografernya iaitu saudara Fareedzul. Boleh tengok website dia kat sini.  Banyak gambar cun yang dia ambil. Sifu aku tu..




Salam dari budaksepet,




Comments

under the sky said…
aku mmg suka blog yg ada gambar besar...gud choice

klu kehabisan kata2 foto masih boleh bercerita
Astromas said…
Setuju2...hehe..

Kadang2 foto boleh bercerita lebih dari perkata boleh buat.. hehe
chahchom said…
wah iwe...saing fareedzulhareez terrer gler ambik gmbar..buleh blaja nih..jeles2..tgk gambar cantik..huhu
Astromas said…
Dia memang terer.. Sifu Iwe tu..hehe

Popular posts from this blog

Ujian Darah

Tanya Sama Hati

Cara untuk reset Printer Canon MP145