Aktiviti Berembun

Assalamualaikum & hai...

Semalam aku ada godek2 laptop Acer aku ni. Terjumpe lak gambar lame2 tp takde la lame pun Jan 2010.

Yang aku nak kongsinye ni ialah gambar kitorang time malam2. Miss Daly cakap aktiviti ni orang panggil berembun. Kalau ada masa free kitorang selalu lah pegi mengayakan (betul ke ni?) restoran al rafi kat seksyen 13 ni. Sekarang ni seminggu ada lah 2 3 kali. Dulu rajin sungguh hampir setiap hari sampai anne tokei al rafi dah boleh nak beli mercedez dah. Biasa time ada gem bola datang la kitorang. Maklum la kat umah takde astro.

ni aku dengan saudara Badrun Hisyam tengah tengok semut berjalan atas meja

Macam orang cine aku tengok.

Ade cahaya bulat2 atas kepala aku. Tu lampu lip lap tu

Badrun Hisyam Abd Hamid. Cita2 nak jadi duktur

Eh tadi aku dah, ni aku lagi. Biase la tuan punya blog. Gambar kena lebih sikit

Ni abg Jan. Dia tengah ingat awek dia si Fatin ni

Aiseh aku lagi. Dah start malu dah ni

Ni Hafifi Hafidz. Asal dari Malake. Sudah berpunya

Bard memang housemate kitorang yang paling manis.

Ni Anne yang amik order. Kasi la gambar dia masuk satu.

Ni pulak Fareedzul Hareez tengah berkongsi udara tercemar miliknye dengan orang lain.


Salam dari budaksepet,
 

p/s : gambar & kamera kredit kepada Ejoi

Comments

Popular posts from this blog

Ujian Darah

Cara untuk reset Printer Canon MP145

Tanya Sama Hati